logo aula al pati
home

L'Aula al Pati

interseccions entre art i educació

facebook contacte

1L1000L

Projecte Erasmus+ (2016-2018) Coordinat per l’Institut de Tecnificació, Amposta, amb la participació de III Gimnazija Split i l’Istituto Comprensivo Filippo Traina i la col·laboració de L’Aula al Pati (Lo Pati - Centre d’Art Terres de l’Ebre).
icona més info

Land Art 5Ritmes

Projecte seleccionat a la convocatòria de projectes d'intervenció pedagògica i artística PIPA2016.
icona més info

Obres Públiques

Projecte desenvolupat el curs 2015-2016 amb estudiants del CF Superior de pintura d'ESARDI, en el marc del programa HIBRIDACIONS I CONTEXTOS que coordina ACVic per a la col·laboració entre centres i escoles d’art.
icona més info

TV ART

Projecte seleccionat a la convocatòria de projectes d'intervenció pedagògica i artística PIPA2015.
icona més info

Dispositius Sonors Alliberats (DSA)

Projecte desenvolupat pel grup de mestres de música (Mousiké) de l'ICE no universitari de la URV, l’equip docent de l’Escola de poble Nou del Delta i L'Aula al Pati.
icona més info

La Calaixera Sonora

Calaixera pedagògica produïda dins el projecte DSA que deconstrueix els Idiòfons Sacsejats Indirectament. Compilació de materials, propostes metodològiques i usos didàctics.
icona més info
f

Recerques: Memòria, creació i participació

Projecte desenvolupat el curs 2014-2015 amb estudiants del CF Superior de pintura d'ESARDI, en el marc del programa HIBRIDACIONS I CONTEXTOS que coordina ACVic per a la col·laboració entre centres i escoles d’art.
icona més info

Amposta: Km. 0

Projecte seleccionat a la convocatòria de projectes d'intervenció pedagògica i artística PIPA2014.
icona més info

Ahir, avui, demà. L'escola revisitada pels escolars

"Ahir, avui, demà. L’escola revisitada pels escolars" és un projecte vinculat al programa L’Aula al Pati que s’ha desenvolupat al llarg del curs 2013-2014 amb motiu del 50è aniversari de l'escola Miquel Granell d’Amposta.
icona més info

deep

deep (dispositiu d’escriptura efímera amb pissarres) és un projecte impulsat des del programa L’Aula al Pati, en el que ens proposem recollir pissarres de guix en desús (perquè han estat substituïdes per pissarres digitals o de retoladors) dels instituts i escoles de l’àrea d’influència del centre d’art per construir un dispositiu modular amb el que realitzar accions i intervencions en l’espai públic.
icona més info