1L1000L
Projecte Erasmus+ (2016-2018)
Coordinat per l’Institut de Tecnificació, Amposta, amb la participació de III
Gimnazija Split i l’Istituto Comprensivo Filippo Traina i la col·laboració de
L’Aula al Pati (Lo Pati - Centre d’Art Terres de l’Ebre).
Land Art 5Ritmes
Projecte seleccionat a la convocatòria de projectes d'intervenció pedagògica i artística PIPA2016.
Obres Públiques
Projecte desenvolupat el curs 2015-2016 amb estudiants del CF Superior de pintura d'ESARDI, en el marc del programa HIBRIDACIONS I CONTEXTOS que coordina ACVic per a la col·laboració entre centres i escoles d’art.
TV ART
Projecte seleccionat a la convocatòria de projectes d'intervenció pedagògica i artística PIPA2015.
Dispositius Sonors Alliberats (DSA)
Projecte desenvolupat pel grup de mestres de música (Mousiké) de l'ICE no universitari de la URV, l’equip docent de l’Escola de poble Nou del Delta i L'Aula al Pati.
La Calaixera Sonora
Calaixera pedagògica produïda dins el projecte DSA que deconstrueix els Idiòfons Sacsejats Indirectament. Compilació de materials, propostes metodològiques i usos didàctics.
f
Recerques: Memòria, creació i participació
Projecte desenvolupat el curs 2014-2015 amb estudiants del CF Superior de pintura d'ESARDI, en el marc del programa HIBRIDACIONS I CONTEXTOS que coordina ACVic per a la col·laboració entre centres i escoles d’art.
Amposta: Km. 0
Projecte seleccionat a la convocatòria de projectes d'intervenció pedagògica i artística PIPA2014.
Ahir, avui, demà. L'escola revisitada pels escolars
"Ahir, avui, demà. L’escola revisitada pels escolars" és un projecte vinculat al programa L’Aula al Pati que s’ha desenvolupat al llarg del curs 2013-2014 amb motiu del 50è
aniversari de l'escola Miquel Granell d’Amposta.
deep
deep (dispositiu d’escriptura efímera amb pissarres) és un projecte impulsat des del programa L’Aula al Pati, en el que ens proposem recollir pissarres de guix en desús (perquè han estat substituïdes per pissarres digitals o de retoladors) dels instituts i escoles de l’àrea d’influència del centre d’art per construir un dispositiu modular amb el que realitzar accions i intervencions en l’espai públic.