1L1000L
Projecte Erasmus+ (2016-2018)
Coordinat per l’Institut de Tecnificació, Amposta, amb la participació de III
Gimnazija Split i l’Istituto Comprensivo Filippo Traina i la col·laboració de
L’Aula al Pati (Lo Pati - Centre d’Art Terres de l’Ebre).
![icona més informació icona més info](/images/icona-mesinfo.png)
Land Art 5Ritmes
Projecte seleccionat a la convocatòria de projectes d'intervenció pedagògica i artística PIPA2016.
![icona més informació icona més info](/images/icona-mesinfo.png)
Obres Públiques
Projecte desenvolupat el curs 2015-2016 amb estudiants del CF Superior de pintura d'ESARDI, en el marc del programa HIBRIDACIONS I CONTEXTOS que coordina ACVic per a la col·laboració entre centres i escoles d’art.
![icona més informació icona més info](/images/icona-mesinfo.png)
TV ART
Projecte seleccionat a la convocatòria de projectes d'intervenció pedagògica i artística PIPA2015.
![icona més informació icona més info](/images/icona-mesinfo.png)
Dispositius Sonors Alliberats (DSA)
Projecte desenvolupat pel grup de mestres de música (Mousiké) de l'ICE no universitari de la URV, l’equip docent de l’Escola de poble Nou del Delta i L'Aula al Pati.
![icona més informació icona més info](/images/icona-mesinfo.png)
La Calaixera Sonora
Calaixera pedagògica produïda dins el projecte DSA que deconstrueix els Idiòfons Sacsejats Indirectament. Compilació de materials, propostes metodològiques i usos didàctics.
![icona més informació icona més info](/images/icona-mesinfo.png)
f
Recerques: Memòria, creació i participació
Projecte desenvolupat el curs 2014-2015 amb estudiants del CF Superior de pintura d'ESARDI, en el marc del programa HIBRIDACIONS I CONTEXTOS que coordina ACVic per a la col·laboració entre centres i escoles d’art.
![icona més informació icona més info](/images/icona-mesinfo.png)
Amposta: Km. 0
Projecte seleccionat a la convocatòria de projectes d'intervenció pedagògica i artística PIPA2014.
![icona més informació icona més info](/images/icona-mesinfo.png)
Ahir, avui, demà. L'escola revisitada pels escolars
"Ahir, avui, demà. L’escola revisitada pels escolars" és un projecte vinculat al programa L’Aula al Pati que s’ha desenvolupat al llarg del curs 2013-2014 amb motiu del 50è
aniversari de l'escola Miquel Granell d’Amposta.
![icona més informació icona més info](/images/icona-mesinfo.png)
deep
deep (dispositiu d’escriptura efímera amb pissarres) és un projecte impulsat des del programa L’Aula al Pati, en el que ens proposem recollir pissarres de guix en desús (perquè han estat substituïdes per pissarres digitals o de retoladors) dels instituts i escoles de l’àrea d’influència del centre d’art per construir un dispositiu modular amb el que realitzar accions i intervencions en l’espai públic.
![icona més informació icona més info](/images/icona-mesinfo.png)